Browsing by Author განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი

Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2019International market entry Marketing Strategies for foreign companies (on example of Subway)მიქაბერიძე, შოთა 
2019განვითარებადი ქვეყნების იმპორტის ძირითადი მაჩვენებლის ანალიზიზარანდია, გვანცა 
2020კომპანიის საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მიზნით მმართველური გადაწყვეტილებების ფორმირებამამსიკაშვილი, მარიამ 
2016პერსონალის მართვის გუნდური მიდგომის თავისებურებები ქართულ კომპანიებშიგოგიძე, მანია 
2019პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)მჟავია, ნათია 
2019საერთაშორისო კომპანიების საინვესტიციო სტრატეგია და რეგიონის განვითარებაშახაძე, გიორგი 
2019ფასწარმოქმნის სტრატეგიების შემუშავება კომპანიის საგარეო ბაზარზე გასასვლელადჩაჩანიძე, მარიამ 
2019ფრანჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მეთოდი და მისი შედეგებიდვალიშვილი, მარიამ