Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/863
Title: „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამა - გამოწვევები და პერსპექტივები
Other Titles: თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამის მაგალითზე
Authors: რამაზაშვილი, მარიამი 
Advisor: ქიტიაშვილი, ზაქარია 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების მეცნიერებები / Education Sciences
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: მასწავლებელთა განათლება
სამაგისტრო პროგრამა
ბოლონიის პროცესი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Teacher profession is one of the most important in the world, it is nesessary to have great attention
from the state, discussions about teacher prepearing have a long history, Today , the issue of teacher
preparedness is the level of legislation, which emphasises its importance and prioritization.
The newsworthy of thethis is that, the master program ‘’teacher education ‘’of Ivane Javakhishvili
Tbilisi State University is so valuable and demanding in the sphere of preparing teachers, that’s
why it is important to evaluate its effectivness from the point of view of skateholdres respectively.
The main purpose of the presented paper is to study some difficulties which occuried during the
practical realization of this program, challenges and expectations,to formulate reccomendations
according to analysing of main literature and proper documentation.
There is not scientific research about ths topic, so, this research results is the innovation itself .
The research subject is master program ‘’ teacher education’’ and the research object is the
practical realization of the mentioned program .
The tasks of the research are:
 study of secondary information;
 define the issue;
 elaborate methodology;
 empirical research and analysis the results of the research;
 Give the recommendations.
In this paper, we used the qualitative and qualitative research. In the qualitative reseach we mean
deep interview.

წინამდებარე ნაშრომის აქტუალობა მდგომარეობს იმაში, რომ თსუ-ის
სამაგისტრო პროგრამა „მასწავლებელი“ მასწავლებელთა მომზადების თვალსაზრისით
ერთ-ერთ რელევანტურ კურსად ითვლება და მნიშვნელოვანია შეფასდეს მისი
ეფექტიანობა შესაბამისად ამ პროგრამით დაინტერსებული მხარეების მიერ.
პროგრამის მიზანს წარმოადგენს ,,მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო
პროგრამის პრაქტიკული რეალიზაციის პროცესში გამოვლენილი სირთულეების
შესწავლა და პროგრამის განვითარებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება
ლიტერატურის/ დოკუმენტაციის ანალიზი.
რაც შეეხება ამოცანებს, მათ შემდეგნაირად განვსაზღვრავთ:
 მეორეული ინფორმაციის დამუშავება
 კვლევის მეთოდოლოგიის განსაზღვრა
 კვლევის ინსტრუმენტის შემუშავება
 ემპირიული კვლევის ჩატარება
 დასკვნებისა და რეკომენდაციების შემუშავება
კვლევის საგანს წარმოადგენს თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო
პროგრამა, კვლევის ობიექტი გახლავთ თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“
სამაგისტრო პროგრამის პრაქტიკა-განხორციელების პროცესი.
კვლევის სიახლე მდგომარეობს იმაში, რომ მანამადე არ ჩატარებულა მსგავსი
სახის კვლევა არ ავლენს იგივეობას და არ იმეორებს სხვა კვლევის შედეგებს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/863
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro ramazashvili.pdf„მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამა - გამოწვევები და პერსპექტივები1.36 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

258
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

1,940
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.