Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/855
Title: სწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევა
Other Titles: თსუ-ს მაგალითზე
Authors: ცინცაძე, მარიამ 
Advisor: ჭკუასელი, ქეთევან 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების მეცნიერებები / Education Sciences
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: სწავლების მეთოდები
სტუდენტთა კმაყოფილება
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Master's thesis concerns students' satisfaction with the study of teaching methods and
teaching methods used in TSU.
Teaching methods are one of the key components of the learning process. In fact, the purpose
and outcome of the study depends on teaching methods. Learning outcomes, by its essence, are
proof of qualification skills, Which isare composed of three components in the modern
educational space - Knowledge and understanding, skills, responsibility and autonomy. The
correct selection of teaching methods determines the ability to achieve these skills, which are
very important for a particular field and for a modern person, In general. Because of this, we
consider that our study topic - Student Satisfaction Study with teaching methods / TSU example
/ - is one of the aspects of studying the issue, in terms of student satisfaction, is very important
and relevant.
In this regard, the issue has not been studied in Georgia and in this respect our topic is
novelty.
Hypothesis:
 TSU students do not have a sharp expression of satisfaction with teaching methods.
 It is also expected that the faculties of legal, humanitarian, social and political and business
and economics have a statistically significant difference in teaching methods satisfaction.
Purpose of the theme: TSU Student Satisfaction Survey with Teaching Methods.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება თსუ-ში გამოყენებული სწავების მეთოდების შესწავლასა
და
სწავლების
მეთოდებით
ამავე
უნივერსიტეტის
სტუდენტთა
კმაყოფილებას.


სწავლების მეთოდები სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი

კომპონენტია. ფაქტობრივად, სწავლების მეთოდების რაგვარობაზეა დამოკიდებული
სწავლების
მიზანისა
და
შედეგის
მიიღწევა.
სწავლის
შედეგი,
თავისი
არსით,

საკვალიფიკაციო

უნარების დადასტურებაა, რომელიც თანამედროვე საგანმანათლებლო
სივრცეში
სამი
კომპონენტითაა
გაწერილი
-
ცოდნა
და
გაცნობიერება,
უნარები,


პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა. სწორედ სწავლების მეთოდების სწორად
შერჩევა განსაზღვრავს ამ უნარების მიღწევას, რაც აგრერიგად მნიშვნელოვანია ამა თუ
იმ დარგისათვის და , ზოგადად, თანამედროვე ადამიანისათვის. სწორედ ამის გამო,
მიგვაჩნია, რომ ჩვენი საკვლევი თემა - სწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების

კვლევა /თსუ-ს მაგალითზე/- საკითხის შესწავლის ერთ-ერთი ასპექტის,
სტუდენტთა კმაყოფილების თვალსაზრისით, ძალზე მნიშვნელოვანი და აქტუალურია.
ამ კუთხით, საკითხი საქართველოში ნაკვლევი არ არის და ამ თვალსაზრისით ჩვენი
თემა სიახლეს წარმოადგენს.
ჰიპოთეზა:
 თსუ-ს სტუდენტებს არ აქვთ მკვეთრად გამოხატული პოზიცია სწავლების
მეთოდებით კმაყოფილების შესახებ.
 ამასთან მოსალოდნელია, რომ იურიდიულ, ჰუმანიტარულ, სოციალურ და
პოლიტიკურ და ბიზნესისა და ეკონომიკის ფაკულტეტებს სტუდენტებს შორის
არსებობს სტატისტიკურად მნიშვნელოვანი განსხვავება სწავლების მეთოდებით
კმაყოფილების მხრივ.
საკვლევი თემის მიზანი: სწავლების მეთოდებით თსუ-ს სტუდენტთა
კმაყოფილების კვლევა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/855
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Mariam Tsintsadze.pdfსწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევა1.14 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

391
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

3,930
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.