Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/854
Title: სიმღერებისა და რიტმული ტექსტების (Chants) გამოყენების ეფექტიანობის საკითხი ინგლისური ენის გრამატიკის საკითხების სწავლებისას (სკოლის საბაზო საფეხურზე)
Authors: ყალიჩავა, ანანო 
Advisor: პეტრიაშვილი, იზაბელა 
Degree Name: Master of Education in Teacher Education
მასწავლებლის განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: Chants
სიმღერები
რიტმული ტექსტები
ინგლისური ენის გრამატიკა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
An increase of importance of English as an international language poses challenges in the
science of pedagogy. Gradual changes of approaches, methods, ways and means of teaching take
place in the language learning process. Different educational systems successfully adapt them in
some ways but some of these are rejected as well.
The priority of our educational system should and must be the language (and not only) learner’s
lacks, needs and interests. English teachers tend to make the teaching/learning process much
more harmonious, communicative, joyful and amusing, especially for adolescents. Accordingly,
we reckon that our research is topical.
We’ve taken into consideration how English grammar is taught at Georgian schools. The matter
of how effectively English songs and Jazz chants are used in this way (if they are used at all) at
basic school is the main object of our research. Throughout Georgia we have no data for the
same kind of research, so we deem our results will be innovative.


We will use methods of both qualitative and quantitative researches. On the basis of the results
of theoretical and empirical researches and surveys, our aim is to evaluate how useful and
helpful these attractive and valuable materials are in the process of teaching and learning at
contemporary Georgian schools where Georgian students are expected to be actively engaged in
the language learning process.

ინგლისური ენის, როგორც საერთაშორისო ენის, მნიშვნელობის ზრდა უამრავ ახალ
გამოწვევას აყენებს პედაგოგიკის წინაშე. იცვლება სწავლების მიდგომები, მეთოდები,
გზები. განათლების სისტემები კი ზოგჯერ წარმატებით ითვისებენ მათ, ზოგჯერ კი,
პირიქით - სრულიად უგულებელჰყოფენ.
თანამედროვე საგანმანათლებლო სივრცეში პრიორიტეტი ენის შემსწავლელთა
მოთხოვნები, საჭიროებები და ინტერესებია. მსოფლიოს მასშტაბით, ინგლისური ენის
მასწავლებლები ცდილობენ, სასწავლო პროცესი გახადონ მეტად თავისუფალი,
ინტერაქციული, სახალისო და საინტერესო, განსაკუთრებით კი იმ მოსწავლეთათვის,
რომლებიც მოზარდობის რთულ ასაკში არიან. სწორედ ამიტომ, ვთვლით, რომ ამ
მიმართულებით ჩვენი კვლევა მეტად აქტუალურია.
როგორ ისწავლება ინგლისური ენის გრამატიკა დღეს საქართველოში და
რამდენადაა სკოლის საბაზო საფეხურზე ამ მიზნით გამოყენებული ისეთი ეფექტიანი
და სახალისო მასალები, როგორებიცაა ინგლისურენოვანი სიმღერები და რიტმული
ტექსტები (Chants), არის ჩვენი კვლევის მთავარი ობიექტი. საქართველოს მასშტაბით,
მსგავსი კვლევა არ ჩატარებულა, ამიტომაც, მივიჩნევთ, ჩვენი შედეგები წარმოადგენს
მნიშვნელოვან სიახლეს.
გამოვიყენებთ როგორც თვისებრივ, ასევე რაოდენობრივი კვლევის მეთოდებს:
ემპირიულ კვლევას, მასწავლებელთა მასობრივ გამოკითხვასა და მოსწავლეთა
გამოკითხვას. რაც შეეხება ჩვენი კვლევის მიზანს, თეორიული მასალის საფუძველზე,
გამოკითხვების შედეგების ანალიზსა და ემპირიულ კვლევაზე დაყრდნობით,
ვეცდებით, დავადგინოთ, თუ რამდენად ეფექტურია ამ მნიშვნელოვანი მასალების
გამოყენება თანამედროვე ქართულ სკოლებში, სადაც დღეს ქართველი მოსწავლეები
უცხო ენას აქტიურად შეისწავლიან.
URI: https://openscience.ge/handle/1/854
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anano Kalichava სამაგისტრო ნაშრომი ანანო ყალიჩავა.pdfსიმღერებისა და რიტმული ტექსტების (Chants) გამოყენების ეფექტიანობის საკითხი ინგლისური ენის გრამატიკის საკითხების სწავლებისას (სკოლის საბაზო საფეხურზე)1.16 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

153
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

316
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.