Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/842
Title: სასწავლო დისციპლინების ინგლისურ ენასთან ინტეგრირებულად სწავლების (CLIL) პრაქტიკის კვლევა
Other Titles: ქართულ-ამერიკული სკოლა პროგრესის მაგალითზე
Authors: იორამაშვილი, ნინო 
Advisor: ჩახუნაშვილი, ნინო 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების მეცნიერებები / Education Sciences
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: CLIL
სასწავლო დისციპლინები
ინტეგრირებულად სწავლება
პრაქტიკის კვლევა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
he master‟s work refers to research the study of the practice of teaching disciplines
with English language integrated learning on the example of the Geogian-American School
Progress.Globalization and socio-economic factors impact on the learning of the languages
according to its development and due to the perspectives of the language policy it promotes a
different approach of language selection and its study. This often befits the adaptation of the
methodology of the subject content and extends the linguistic competence based on the
contents of the specific subjects.There are educational institutions in our society, where the
English language is learned as a foreing language(EFL), in parallel with that, there are private
institutions, where the content and English language integrated learning is
implemented(CLIL).In conslucison, taking into consideration all of these factors investigating
this subject is necessary and actual.
In connection with the studies and scientific literature no one has studied before this
kind of research in Georgia.
Therefore, this research conducted on the above topic is novelty.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება სასწავლო დისციპლინების ინგლისურ ენასთან
ინტეგრირებულად სწავლების პრაქტიკის კვლევას.გლობალიზაცია და სოციალურ
ეკონომიკური ფაქტორები გავლენას ახდენს იმაზე თუ ვინ რომელ ენას სწავლობს
განვითარების ეტაპების შესაბამისად და ენობრივი პოლიტიკის პერსპექტივებიდან
გამომდინარე ხელს უწყობს ენების შერჩევისა და მათი შესწავლის მიმართ
განსხვავებულ მიდგომას, რომელიც ხშირად ესადაგება საგნობრივი შინაარსების
სწავლის მეთოდოლოგიების ადაპტაციას და აფართოებს ენობრივ კომპეტენციას
კონკრეტული საგნების შინაარსებზე დაყრდნობით. ჩვენს ქართულ რეალობაში,
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში, სადაც ინგლისური ენა ისწავლება უცხო
ენად (EFL), პარალელურად არსებობს ისეთი კერძო ზოგადსაგანმანათლებლო
დაწესებულებები, რომლებიც ხელს უწყობენ ინგლისური ენისა და საგნის შინაარსის
ინტეგრირებულად სწავლებას.ყოველივეს გათვალისწინებით, აღნიშნული საკითხის
კვლევა მეტად საჭირო და აქტუალურია.
პრაქტიკული თვალსაზრისით, ნაშრომის უპირატესობას განსაზღვრავს ის ფაქტი,
რომ საქართველოში სასწავლო დისციპლინების ინგლისურ ენასთან ინტეგრირებულად
სწავლების(CLIL) კუთხით კვლევა ჯერ არ ჩატარებულა და წინამდებარე ნაშრომი
წარმოადგენს სიახლეს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/842
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistri ioramashvili.pdfსასწავლო დისციპლინების ინგლისურ ენასთან ინტეგრირებულად სწავლების (CLIL) პრაქტიკის კვლევა849.92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

169
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

882
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.