Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/477
Title: მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.
Authors: ზოსიძე, ხატია 
Advisor: სამონაზვნე დედა ბარბარე (ც. მეგრელიძე) 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: გაკვეთილის ტიპები
მოსწავლე
შედეგი
Issue Date: 2019
Abstract: 
Annotation Master’s thesis of Khatia Zosidze named “student and efficient out come oriented aspects for flanning effective teaching process ”, illustrates current methods and techniques of modern school institution ( it describes mandatory activities for acquiring thecher status as well).
Scientific discovery of research Is the fact that student and out come oriented shortterm methods of planning teaching process was reflaced with new effective ways for learning goals and activities.
Research is analyzed according to planning a lesson, pedagogy existing visin, classification modern demands and new lesson planning according to the national teaching system.
Succeccful pedagogical experience and lesson are examined, analyzed and conclusion are made . Thesis introduces materials lik drofts and recomendatin making it possible for their future implementation ip practice post research issues are in are in accordance with and due to achieved results

ხატია ზოსიძის სამაგისტრო ნაშრომში „მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვის ზოგიერთი საკითხი“ განხილულია თანამედროვე სასკოლო საქმიანობის აქტუალური პრობლემა, იგი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად სავალდებულო აქტივობაა,
კვლევის მეცნიერული სიახლეა ის, რომ მოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის მოკლევადიანი დაგეგმვის მეთოდიკა შეივსო ახალი ეფექტური მიდგომებით, განსაზღვრულია გაკვეთილის ტიპის არჩევის, სასწავლო მიზნისა და აქტივობების ეფექტურობის გზა და საშუალება .
ნაშრომი გაანალიზებულია გაკვეთილის დაგეგმვის შესახებ, პედაგოგიურ მეცნიერებაში არსებული შეხედულება, კლასიფიკაცია , თანამედროვე მოთხოვნები , გაკვეთილის დაგეგმვის ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისობა. შესწავლილია წარმატებული პედაგოგიური გამოცდილება და გაკვეთილები, ჩამოყალიბებულია დასკვნები.
ნაშრომში მასალები წარმოდგენილია : ნიმუშების, რეკომენდაციების სახით, რაც ამაღლებს მისი პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობას. კვლევის მიზნის შესაბამისად შერჩეული მეთოდები, პრობლემის შესაბამისია . ჩატარებული კვლევების, ანალიზი განაპირობებს მიღწეული შედეგების ნაშრომის გამოყენების სფეროს , განათლების მიმართულების სტუდენტები, მოქმედი მასწავლებლები, მშობლები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/477
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro zosidze.pdfმოსწავლესა და შედეგზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.997.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

83
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

2,573
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.