Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/469
Title: სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებში
Authors: დიასამიძე, თეონა 
Advisor: ხალვაში, ხათუნა 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: სწავლა
მოტივაცია
უნარები
Issue Date: 2019
Abstract: 
Masters of Education Teona Diasamidze's essay "Developing Attitudes Toward Learning in Students" notes that an integral part of the national curriculum, result-oriented learning, involves various motivational methods that make the learning process active and productive. Implementation of teaching focused on the development of competences for attitudinal attitudes to learning is still having some difficulties at school. How can the student convey the knowledge we give? How to Motivate and Engage Students in the Learning Process to Better Identify and Define Whereas it is important to have a healthy process and, in a nutshell, a daily life.
The purpose of this work is to help the teacher implement approaches in their pedagogical practice in order to increase their motivation for learning. The purpose of this paper is to illustrate the problems in this area and to prove that motivation is an essential, integral part of today's education system for the development of an attitudinal attitude towards learning.
The objectives of the study are: 1. Obtaining information through various sources. 2. Information processing and analysis. 3. Justify the importance of developing the competence of learning-oriented attitudes towards learning to enhance the quality of teaching. 4 Develop recommendations and strategies to improve and improve the current reality.
The scientific novelty of research is to substantiate the importance of motivating students to deepen their knowledge. Offer new methods and approaches to formulate attitudes toward learning.
Based on the analysis of sources and research results, the conclusions are drawn. The work is intended for teachers and students.
The structure includes an introduction, two chapters, ten paragraphs, conclusions, and the title of the literature.

განათლების მაგისტრანტ თეონა დიასამიძის ნაშრომში „სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებში“ აღნიშნულია, რომ ეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი ნაწილი, შედეგზე ორიენტირებული სწავლება, გულისხმობს სხვადასხვა მამოტივირებელ მეთოდებს, რაც აქტიურს და ნაყოფიერს ხდის სასწავლო პროცესს. სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული სწავლების დანერგვას სკოლაში დღემდე გარკვეული სირთულეები ახლავს. რო¬გორ გა¬მო¬ი¬ყე-ნოს მოს¬წავ¬ლემ ის ცოდ¬ნა, რომელ¬საც ვაძლევთ? რო¬გორ ავუმაღლოთ მოტივაცია და გა¬ვუღ¬ვი¬ვოთ ინ¬ტე¬რე¬სი მოს¬წავ¬ლე¬ებს სწავლის პროცესისადმი იმი¬სათ¬ვის, რომ უკეთ და¬ი¬ნა¬ხონ და განსაზღვ¬რონ სა¬კუ¬თა¬რი სა¬ჭი¬რო¬ე¬ბა სა¬გაკ¬ვე¬თი¬ლო პრო¬ცეს¬ში და, ზო¬გა¬დად, ყო¬ველდღი¬ურ ცხოვ¬რე¬ბა¬ში.
ნაშრომის მიზანია მასწავლებლის დახმარება საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში დანერგოს მიდგომები სწავლისადმი მიზანსწრაფვის განსავითარებლად სწავლის მოტივაციის ასამაღლებლად. ნაშრომი მიზნად ისახავს წარმოაჩინოს ამ მხრივ არსებული პრობლემები და დაასაბუთოს ის, რომ მოტივაციის ამაღლება სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების განსავითარებლად დღევანდელი განათლების სისტემის განუყრელი, აუცილებელი ნაწილია.
კვლევის ამოცანებს შეადგენს: 1. ინფორმაციის მოპოვება სხვადასხვა წყაროს მეშვეობით. 2. ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი. 3. სწავლების ხარისხის ამაღლებისათვის სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების კომპეტენციის განვითარების მნიშვნელობის დასაბუთება. 4 რეკომენდაციებისა და სტრატეგიების შემუშავება არსებული რეალობის გამოსწორებისა და სრულყოფის მიზნით.
კვლების მეცნიერული სიახლეა მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებისათვის მოტივაციის ამაღლების მნიშვნელობის დასაბუთება. ახალი მეთოდებისა და მიდგომების შეთავაზება სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოსაყალიბებლად.
წყაროებისა და კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ჩამოყალიბებულია დასკვნები. ნაშრომი განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სტუდენტებისათვის.
სტრუქტურა მოიცავს შესავალს, ორ თავს, ათ პარაგრაფს, დასკვნებსა და ლიტერატურის დასახელებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/469
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro diasamidze.pdfსწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებში584.11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

207
checked on Apr 23, 2024

Download(s)

2,459
checked on Apr 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.