Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2287
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგახელაძე, გიორგიka
dc.contributor.authorხერგიანი, ლანაka
dc.date.accessioned2021-04-06T14:43:13Z-
dc.date.available2021-04-06T14:43:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2287-
dc.description.abstractThe research is about the funding of general education in Georgia and the quality of education. General education in Georgia is divided into three levels. Primary, basic and secondary. Secondary education is voluntary but primary and basic is mandatory. The issue is important because general education is stage that gives a person the necessary skills that are essential for establishing oneself in society. It is important to discuss which affects on quality education. Article covers various factors affecting the quality of education. The main focus is on government funding as one of the variable. The final stage of research is highlighted the impact of funding on the quality education. In the research analysis confirm that hypothesis which is given in paper is true. In addition you will see results both Georgian and foreign researchers in terms of the quality of education.en
dc.description.abstractნაშრომში წარმოდგენილია საქართველოში ზოგადი განათლების დაფინანსება და განათლების ხარისხი. საქართველოში ზოგადი განათლება იყოფა სამ საფეხურად. დაწყებითი, საბაზო და საშუალო. საშუალო განათლება ნებაყოფილობითია ხოლო დაწყებითი და საბაზო საფეხურები სავალდებულო. საკითხი მნიშვნელოვანია რადგან ზოგადი განათლება არის ის საფეხური, რომელიც აძლევს პიროვნებას იმ აუცილებელ უნარ-ჩვევებს რაც შემდგომში აუცილებელია საზოგადოებაში სრულფასოვანი თანაცხოვრებისათვის. რაც უფრო ხარისხიანი არის ზოგადი განათლება მით უფრო დიდი შესაძლებლობა აქვს ადამიანს თავი დაიმკვიდროს და გამოადგეს როგორც საკუთარ თავს ისე გარშემომყოფებს და მთლიანად ქვეყანას. განათლების ხარისხის აქტუალობიდან გამომდინარე მნიშვნელოვანია იმ საკითხების გავრცობა დაა განხილვა რაც განათლების ხარისხზე ახდენს გავლენას. განხილულია ასევე მკვლევარების ნაშრომები აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით. ნაშრომში გავრცობილია განათლების ხარისხზე მოქმედი სხვადასხავა ფაქტორები. ძირითადი აქცენტი გაკეთბეული არის მთავრობის დაფინანსებაზე, როგორც ერთერთ მოქმედ ფაქტორზე. კვლევის ბოლო ეტაპზე გამოკვეთილია დაფინანსების გავლენა განათლების ხარისხზე, თუ რამდენად ახდენს გავლენას და ანალიზის შედეგად მიღებული მოცემულობა ადასტურებს ნაშრომში მოყვანილ ჰიპოთეზას. ასევე განხილულია, როგორც ქართველი ასევე უცხოელი მკვლევარების შედეგები განათლების ხარისხთან მიმართებაში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherEast European Univeristyen
dc.publisherაღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაქართველოში ზოგადი განათლების დაფინანსებაka
dc.subjectგანათლების ხარისხიka
dc.subjectდაწყებითი, საბაზო და საშუალო. საშუალო განათლებაka
dc.titleმთავრობის დანახარჯების გავლენა ზოგად განათლებაზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამაka
dc.contributor.institutionEast European Univeristyen
dc.contributor.institutionაღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Lana Khergiani Samagistro.pdfმთავრობის დანახარჯების გავლენა ზოგად განათლებაზე1.56 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

292
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

535
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.