Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2280
Title: სასკოლო მზაობის პროგრამის განხორციელების დადებითი და უარყოფითი მხარეები
Other Titles: მარნეულის მუნიციპალიტეტის მაგალითზე
Authors: კვენიაშვილი, მაია 
Advisor: ბარბაქაძე, ირმა 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი 
Keywords: სასკოლო მზაობა
მარნეულის მუნიციპალიტეტი
განათლება
Issue Date: 2019
Publisher: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The master degree work is about advantages and disadvantages of the school readiness
program implementation research. (Based on Marneuli municipality example)
The theme actuality is defined due to the term “school readiness” widely used from
2014. Several regulations, laws and training-modules were prepared in this direction. The
program implementation started in 2016, but despite the 3 years period of this program, the
research showing program’s weak and strong points, expectations and results, has not been
conducted.
The aim and purpose of the research represents the research advantages and
disadvantages of school readiness program and the role of the government in implementation
of this program.
The research object -Non-Georgian speaker nursery-schools in Marneuli Municipality,
were the school readiness program is conducted and the schools were the children who were
involved in this program study.
The Research Methodology - this research of “school readiness” advantages and
disadvantages, is a mixed research of Marneuli region seven teachers’ research in
collaboration with parents and two non-Georgian speaker nursery school. The method of the
research is quantitative method, as well as qualitative method. The design of the research is
mixed method.
Target Groups:
According to clustered method in Marneuli Non-Georgian speaker teachers were
chosen, (9 teachers) also public school 1-2 grade teachers, (20 teachers) Georgia language
teachers as a second language teachers (12 teachers), and parents (112 parents) took place in
the research

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება სასკოლო მზაობის პროგრამის განხორციელების
დადებითი და უარყოფითი მხარეების კვლევას (მარნეულის მუნიციპალიტეტის
მაგალითზე).
თემის აქტუალობა განისაზღვრება იმით, რომ 2014 წლიდან ფართოდ
გამოიყენება ტერმინი „სასკოლო მზაობა“. ამ მიმართულებით შემუშავდა არაერთი
დებულება, კანონი თუ ტრენინგ-მოდული. პროგრამის განხორციელება დაიწყო 2016
წლიდან. პროგრამის 3 წლიანი მუშაობის მანძილზე მისი ძლიერი და სუსტი
მხარეების, მოლოდინებისა და მიღწეული შედეგების შეფასების საჯარო კვლევა
დღემდე არ ჩატარებულა.
კვლევის მიზანს და დანიშნულებას წარმოადგენს სასკოლო მზაობის
პროგრამის განხორციელების დადებითი და უარყოფითი მხარეების კვლევა,
სახელმწიფოს მოლოდინები და როლი ამ პროგრამის განხორციელებაში.
კვლევის ობიექტი - მარნეულის მუნიციპალიტეტში არსებული
არაქართულენოვანი საბავშვო ბაღები, სადაც ხორციელდება სასკოლო მზაობის
პროგრამა და ის სკოლები, რომლებშიც სწავლობენ ამ პროგრამაგავლილი ბავშვები.
კვლევის მეთოდოლოგია - სასკოლო მზაობის პროგრამის განხორცილების
დადებითი და უარყოფითი მხარეების კვლევა წარმოადგენს ქვემო ქართლის
რეგიონში, კერძოდ კი მარნეულის მუნიციპალიტეტის 2 არაქართულენოვანი ბაღისა
და 7 სკოლის აღმზრდელ- მასწავლებლის, სკოლის ქართულის, როგორც მეორე ენის
პედაგოგებისა და მშობლების შერეულ კვლევას. კვლევის მეთოდებად შერჩეულია
როგორც რაოდენობრივი, ასევე თვისობრივი მეთოდი. კვლევის დიზაინია შერეული
კვლევა
URI: https://openscience.ge/handle/1/2280
Appears in Collections:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Maia Kveniashvili.pdfსასკოლო მზაობის პროგრამის განხორციელების დადებითი და უარყოფითი მხარეები (მარნეულის მუნიციპალიტეტის მაგალითზე)1.05 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

189
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

1,173
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.