Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2218
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorტაკაშვილი, სიმონka
dc.contributor.authorაფრიამაშვილი, სოფიოka
dc.date.accessioned2021-01-20T07:52:11Z-
dc.date.available2021-01-20T07:52:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2218-
dc.description.abstractIn the conditions of globalization, the modern world is developing with unprecedented speed, these changes are reflected in the law as well. With this in mind, legislative innovations must respond to modernity. In the modern world, citizens of different countries have wider opportunities to establish property relationships than ever before. The master's thesis deals with the study of the basics of carrier liability in international landroad shipping. The paper discusses the origins of carrier liability. The issue of release from liability and its relation to delicts. Given the actuality of the issue , it is important to regulate the issue in such a way that international trade customs, traditions, rules and acts are incorporated into the treaty in a manner that does not conflict with domestic law. However, the paper includes the possibility of using the rules of Incoterms as a method of non-normative regulation in the contract. As well as the possibility of limiting the liability of the carrier. Due to the rapid development of the international market, the issue of regulation of international private legal relations is becoming even more urgent, so that the legislation of different countries did not contradict each other. Although one of the purposes of private international law is to regulate the issue of law applicable to disputes arising out of agreements between legal entities of different countries, the parties often do not dare to apply the norms of private international law in the treaties due to ignorance of the content of the norms. However, given the frequency of international private relations, the issues of law and international jurisdiction of the court in relation to disputes arising from the treaty are relevant. Also, the aim of the paper is to establish the issue of a foreign legal entity for international private law relations, since, due to the inconsistent approach of the legislation to this issue, the parties have not found themselves in uncertainty.en
dc.description.abstractგლობალიზაციის პირობებში თანამდეროვე მსოფლიო არნახული სისწარფით ვითარდება, აღნიშნული ცვლილებები აისახება სამართალშიც. ამის გათვალისწინებით, საკანონდებლო სიხალეები უნდა პასუხობდეს თანამედროვეობას. თანამედროვე მსოფლიოში, სხვადასხვა ქვეყნის მოქალაქეებს უფრო ფართო შესაძლებლობები აქვთ დაამყარონ ქონებრივი ურთიერთობები, ვიდრე ოდესმე. სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება გადამზიდავის პასუხისმგებლობის წარმოშობის საფუძვლების კვლევას საერთაშორისო სახმელეთო, საგზაო, გადაზიდვებისას.ნაშრომში განხილულია გადამზიდავის პასუხისმგებლობის წარმოშობის საფუძვლები. პასუხისმგებლობისაგან გათავისუფლების საკითხი და მისი მიმართება დელიქტებთან. განსახილველი თემის აქტუალობიდან გამომდინარე, მნიშვნელოვანია, საკითხის იმგვარად რეგულირება, რომ საერთაშორისო სავაჭრო ჩვეულებების, ტრადიციების, წესებისა და აქტების ინკორპორირება ისე მოხდეს ხელშეკრულებაში, რომ არ ეწინააღმდეგებოდეს შიდა კანონმდებლობას. ამასთან, ნაშრომი მოიცავს ინკოტერმსის წესების, როგორც არანორმატიული რეგულირების მეთოდის გამოყენების შესაძლებლობას ხელშეკრულებაში. ასევე, როგორც გადამზიდავის პასუხისმგებლობის შეზღუდვის შესაძლებლობას. საერთაშორისო ბაზრის სწრაფი განვითარების გამო კიდევ უფრო აქტუალური ხდება საერთაშორისო კერძოსამართლებრივი ურთიერთობების რეგულირების საკითხი, რათა სხვადასხვა ქვეყნების კანონდებლობა წინააღმდეგობაში არ მოდიოდეს ერთმანეთთან.მიუხედავად, იმისა რომ საერთაშორისო კერძო სამართლის ერთ-ერთი მიზანი, სწორედ, სხვადასხვა ქვეყნის სამართალსუბიექტებს შორის დადებული ხელშეკრულებებიდან წარმოშობილი დავის მიმართ გამოსაყენებლი სამართლის საკითხის რეგულირებაა, მხარეები ხშირად ვერ ბედავენ საერთაშორისო კერძო სამართლის ნორმების გამოყენებას ხელშეკრულებებში, ნორმების შინაარსის არ ცოდნის გამო. თუმცა, საერთაშორისო კერძოსამართლებრივი ურთიერთობების სიხშირის გათვალისწინებით, ხელშეკრულებიდან წარმოშობილი დავის მიმართ გამოსაყენებელი სამართლისა და სასამართლოს საერთაშორისო კომპეტენციის საკითხები აქტუალურია. ასევე, ნაშრომის მიზანია საერთაშორისო კერძოსამართლებრივი ურთიერთობებისთვის, უცხოური იურიდიული პირის საკითხის დადგენა, ვინაიდან, აღნიშნული საკითხისადმი კანონმდებლობის არაეთგვაროვანი მიდგომის გამო, მხარეები გაურკვევლობაში არ აღმოჩნდნენ. ka
dc.language.isokaen
dc.publisherSulkhan-Saba Orbeliani Universityen
dc.publisherსულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტიka
dc.subjectგადამზიდავის პასუხისმგებლობაka
dc.subjectგადამზიდავის ბრალით გამოწვეული ზიანიka
dc.subjectგადაზიდვის ხელშეკრულებაka
dc.titleგადამზიდავის პასუხისმგებლობის საფუძვლები საერთაშორისო სახმელეთო გადაზიდვისასka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameსამართლის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსამართალიka
dc.contributor.institutionSulkhan-Saba Orbeliani Universityen
dc.contributor.institutionსულხან-საბა ორბელიანის უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Lawen
dc.contributor.facultyსამართლის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სამართლის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Sophio Apriamashvili Samagistro.pdfგადამზიდავის პასუხისმგებლობის საფუძვლები საერთაშორისო სახმელეთო გადაზიდვისას926.67 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

476
checked on Apr 18, 2024

Download(s)

1,387
checked on Apr 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.