Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2152
Title: გაყიდვების სფეროში სახელფასო ანაზღაურების სისტემის გავლენა მოტივაციის ზრდაზე საქართველოს სადაზღვევო სექტორის მაგალითზე
Authors: ხუციშვილი, ნინო 
Keywords: სადაზღვევო სექტორი;გაყიდვების პერსონალი;სახელფასო ანაზღაურება;მოტივაცია;insurance sector;sales staff;salary;motivation
Issue Date: 2020
Abstract: 
ნაშრომში საუბარია მატერიალური წახალისების მექანიზმის მნიშვნელობასა და გავლენაზე სადაზღვევო სექტორში გაყიდვების პერსონალის მოტივაციისა და პროდუქტიულობის გაზრდის ხელშეწყობის მიზნით.
სამაგისტრო ნაშრომის ფარგლებში ჩატარებული კვლევის საგანს წარმოადგენს, სახელფასო ანაზღაურების გავლენის დადგენა საქართველოს სადაზღვევო სექტორში გაყიდვების პერსონალის მოტივაციის ზრდაზე. აღნიშნული საკითხის გამოსაკვლევად გამოყენებული იყო რაოდენობრივი კვლევის მეთოდი. კვლევაში მონაწილეობა მიიღო 203-მა რესპოდენტმა, რომელთა გამოკითხვა განხორციელდა ელექტრონული ფოსტის საშუალებით. კვლევაში მონაწილეები წარმოადგენენ საქართველოს სადაზღვევო კომპანიებში, გაყიდვების მიმართულებით მომუშავე პერსონალს. გამოკითხვა მიმდინარეობდა კითხვარის მეშვეობით.
კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ სახელფასო ანაზღაურების სისტემას გავლენა აქვს გაყიდვების პერსონალის მოტივაციის ზრდაზე. მატერიალური წახალისება მჭიდრო კავშირშია გაყიდვების სფეროში დასაქმებული პერსონალის შრომის სტიმულირებასთან, რომელიც მნიშვნელოვანად განსაზღვრავს მათი სადაზღვევო სექტორში საქმიანობის ეფექტიანობას.
შედეგებმა დაადასტურა, რომ მენეჯმენტმა რაც შეიძლება მეტად უნდა გამოიყენოს ფინანსური სტიმულირების ფორმები, თანამშრომლის მოტივაციის ზრდისთვის, შესაბამისად გაიზრდება მათი პროდუქტიულობის, სამუშაოს შესრულების და სამუშაოთი კმაყოფილების ხარისხი, რაც საბოლოოდ ხელს შეუწყობს კომპანიის შედეგების გაუმჯობესებას.

The paper discusses the importance and impact of the material incentive mechanism for increasing the motivation and productivity of sales staff in an insurance sector.
The subject of the research conducted within the framework of the master's thesis is to determine an impact of salary on an increase of motivation of sales staff in the insurance sector of Georgia. For investigation of this issue there was used quantitative research method. 203 respondents participated in this research and they were inquired via email. The participants in the study are sales staff working in Georgian insurance companies. The inquiry was conducted through a questionnaire.
The study found that the payment system has an impact on increasing the motivation of sales staff. Material incentives are closely related to the stimulation of working of the sales staff and it significantly determines an effectiveness of their activities in the insurance sector.
The results confirmed that management should use forms of financial incentives as much as possible to increase the motivation of employees. This will increase employee’s’ productivity, job performance and job satisfaction and this will ultimately cause an improvement of the company.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2152
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Khutsishvili Samagistro.pdfგაყიდვების სფეროში სახელფასო ანაზღაურების სისტემის გავლენა მოტივაციის ზრდაზე საქართველოს სადაზღვევო სექტორის მაგალითზე867.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Dec 4, 2020

Download(s)

14
checked on Dec 4, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.