Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2125
Title: დამწყები მასწავლებლების დასაქმების პრობლემები საქართველოში
Authors: ჯუღელი, ზაირა 
Advisor: ბარბაქაძე, ირმა 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი 
Keywords: განათლება
მასწავლებლის კვალიფიკაცია
კერძო და საჯარო სკოლები
Issue Date: 2020
Publisher: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Education is one of the priority goal of the country, therefore, teacher qualification plays an important role in the teaching-learning process of the young people.
The aim of this master thesis is to identify the current problems related to the employment of qualified teachers in private and public schools and then to find the ways that will play an important role to solve the existe problems.
Qualitative method was used for research: in-depth interview. As research has shown, job seekers are facing in the very big challenges. First of all they have to go through the most difficult way to enter the teaching profession: getting a higher education, 60 credits of teacher training program, passing a certification exam. Following this way, we face many employment problems, including the biggest -nepotism.
Since the issue has not been studied both theoretically and practically, the master thesis can be used as one of the interesting materials and the issue has aroused more interest from the public.
The most important aspect of the research is that the problem exists in both public and private schools, as well as in the region and in Tbilisi.

განათლება ქვეყნის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიზანია, აქედან გამომდინარე, მასწავლებლის კვალიფიკაციას უმნიშვნელოვანესი როლი ენიჭება ახალგაზრდების სწავლა-სწავლების პროცესში.
ნაშრომის მიზანია კერძო და საჯარო სკოლებში კვალიფიკაცია მინიჭებული მასწავლებლების დასაქმებასთან დაკავშირებული აქტუალური პრობლემების გამოკვეთა და შემდეგ იმ გზების მოძებნა, რომელიც არსებული პრობლემების გადაჭრაში მნიშვნელოვან როლს შეასრულებს.
კვლევისათვის გამოყენებულია თვისებრივი მეთოდი: ჩაღრმავებული ინტერვიუ. როგორც კვლევამ გვიჩვენა, დასაქმების მაძიებლები ძალიან დიდი გამოწვევების წინაშე არიან. უპირველეს ყოვლისა მათ ურთულესი გზის გავლა უწევთ მასწავლებლის პროფესიაში შესასვლელად: უმაღლესი განათლების მიღება, მასწავლებლის მომზადების 60 კრედიტიანი პროგრამა, სერტიფიცირების გამოცდის ჩაბარება. ამ გზის გავლის შემდეგ, ვაწყდებით დასაქმებასთან დაკავშირებულ უამრავ პრობლემას, მათ შორის ყველაზე დიდს-ნეპოტიზმს.
იმ ფონზე რომ საკითხი შესწავლილი არ არის როგორც თეორიული, ასევე პრაქტიკული კუთხით, ნაშრომი შესაძლებელი გამოვიყენოთ ერთ-ერთ საინტერესო მასალად და საკითხმა გა,პიწვიოს მეტი დაინტერესება საზოგადოების მხრიდან.
კვლევის ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტი გახლავთ ის რომ პრობლემა არსებობს როგორც საჯარო და კერძო, ასევე რეგიონისა და თბილისის სკოლებში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2125
Appears in Collections:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Zaira Jugeli Samagistro.pdfდამწყები მასწავლებლების დასაქმების პრობლემები საქართველოში971.94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

136
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

776
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.