Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2122
Title: ზოგად განათლებაში ეთნიკური აზერბაიჯანელების ჩართულობის მიზეზები ქვემო ქართლში
Authors: სხირტლაძე, დავით 
Advisor: ტაბატაძე, შალვა 
Degree Name: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი 
Keywords: მშობელთა ჩართულობა
ბავშვის განათლება
მნიშვნელობა
ბარიერები და შეღავათები,ეპშტეინის ჩარჩო
ეთნიკური აზერბაიჯანელი მოსახლეობა
Issue Date: 2020
Publisher: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
Abstract: 
This paper discusses the importance of parental involvement, barriers, and benefits in raising a child. The research question is to determine whether parental involvement in ethnic Azerbaijani students is important. In the study, we used the theoretical framework of Epstein's parental involvement, according to which a research questionnaire was constructed and a study was conducted on the impact of ethnic Azerbaijani parental involvement on children and the educational process. The paper reviews the importance and benefits of parental involvement according to Epstein's theoretical framework, which includes: the importance of parenting in educational processes, the role of communication, the value of volunteering, the importance of home help, school management and decision-making, public relations involvement and learning processes. Its impact on academic achievement and school dropout issues.
In the study, we used a qualitative research method, namely interviewing, in which Bolnisi District Public School students, their parents and teachers were interviewed according to questions developed according to the Epstein framework

ამ ნაშრომში მოცემულია მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობა, ბარიერები და უპირატესობები ბავშვის აღზრდაში. საკვლევ კითხვას წარმოადგენს იმის დადგენა თუ არა მნიშვნელობა აქვს მშობელთა ჩართულობას ეთნიკურ აზერბაიჯანელ მოსწავლეებში. კვლევაში გამოვიყენეთ ეპშტეინის მშობელთა ჩართულობის თეორიული ჩარჩო, რომლის შესაბამისადაც აიგო საკვლევი კითხვარი და განხორციელდა კვლევა ეთნიკური აზერბაიჯანელი მშობლების ჩართულობის გავლენისა ბავშვებსა და საგანმანათლებლო პროცესის მიმდინარეობაზე. ნაშრომი მიმოიხილავს მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობას და სარგებელს ეპშტეინის თეორიული ჩარჩოს მიხედვით, რომელიც გულისხმობს: მშობლობის მნიშვნელობის გათვალისწინებაა საგანმანათლებლო პროცესებში, კომუნიკაციის როლს, მოხალისეობის ღირებულებას, სახლში დახმარების მნიშვნელობას, სკოლის მართვასა და გადაწყვეტილებების მიღებაში მონაწილეობას, საზოგადოებასთან ურთიერთობის მნიშვნელობას და გავლენას, ასევე მშობელთა ჩართულობას სასწავლო პროცესებში, მის გავლენას აკადემიურ მიღწევებზე და სკოლის მიტოვების საკითხებში.
კვლევაში გამოვიყენეთ თვისებრივი კვლევის მეთოდი, კერძოდ ინტერვიუერება, რომლის ფარგლებშიც გამოიკითხა ბოლნისის რაიონის საჯარო სკოლის მოსწავლეები, მათი მშობელები და მასწავლებლები ეპშტაინის ჩარჩოს მიხედვით შემუშავებული კითხვების შესაბამისად
URI: https://openscience.ge/handle/1/2122
Appears in Collections:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Davit Skhirtladze Samagistro.pdfზოგად განათლებაში ეთნიკური აზერბაიჯანელების ჩართულობის მიზეზები ქვემო ქართლში561.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

171
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

264
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.