Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2110
Title: ახალი მედია, როგორც სოციალური გავლენის თეორიების ველი
Other Titles: (საქართველოს მაგალითზე)
Authors: ძიძიშვილი, სალომე 
Advisor: ვეკუა, მარინა 
Degree Name: Master of Social Sciencies in Mass Communication
სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი მასობრივ კომუნიკაციაში
Degree Discipline: მასობრივი კომუნიკაცია
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business and Social Sciences 
ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი 
Keywords: ახალი მედიის ფენომენი
ახალი მედიის ფუნქციები და როლი
სოციალური გავლენის თეორიები
Issue Date: 2020
Publisher: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The objectives of the study are to study the field of new media as social impact theories or analyzing. Take a look at the topics that have delayed the spread of the new media phenomenon, its role and functions, and its aids, including: positive and negative media reviews; Describe the new media as an auxiliary tool and a field of social rights theories, you can use the new media to emerge as a society tool for manipulating thought. This is significant. He will be able to explain the functions and broadcasts of the functions and how they will affect the society. Consider all aspects of it. How are these functions, the means of disseminating information. Different literature is used in the research opportunity, this is your new research tool, you can use research, use your historical research, use the method of historical analysis - the method of historical analysis, you will be able to study as much as possible in historical context, you can also use different international theories. Tenders and means of transformation. ; Critical Discourse Analysis Method - Georgian and foreign authors will be published by weight specialists and other media text editors (for analysis), consulting topics are available; The comparative analysis method is published using different media tools and methods

კვლევის ამოცანები განისაზღვრება ახალი მედიის, როგორც სოციალური გავლენის თეორიების ველის შესწავლითა და ანალიზით. შევეცადეთ თემების გაშლით დაგვედგინა ახალი მედიის ფენომენი, მისი როლი და ფუნქციები და მისი გავლენის ინსტრუმენტები, კერძოდ: ვისაუბრეთ ახალი მედიის ფუნქციებსა და როლზე; ახალი მედიის დადებით და უარყოფითი გამოცდილებაზე; დახავახასიტეთ ახალი მედია, როგორც გავლენის ინსტრუმენტი და სოციალური გავლენის თეორიების ველი, რომელთა საშუალებით ახალი მედია გვევლინება, როგორც საზოგადოებრივი აზრის მანიპულირების ინსტრუმენტი. დასკვნის სახით შეიძლება ითქვას, გაირკვა რა არის ახალი მედია და როგორ ურთიერთობს ის საზოგადოებასთან, როგორია ზოგადი სისტემა და რამდენად მნიშვნელოვანი იგი. რა ფუნქციებით მუშაობს და მაუწყებლობს, როგორია მათი განმარტებანი და როგორ აისახება ის საზოგადოებაზე. განიხილება მისი ყველა ასპექტი. როგორ შეესაბამება ეს ფუნქციები, ინფორმაციის გავრცელების საშუალებებს. საკვლევი მასალაში გამოყე¬ნებულია სხვადასხვა ლიტერარატურა, რომელზე დაყრდნობითაც წარმოდ¬გენილია იგი. რომ ახალი მედია წარმოადგენს სოციალური გავლენის პრაქტიკულ ველს.
ხოლო რაც შეეხება კვლევის მეთოდებს, გამოყენებულია კვლევის ისტორიული ანალიზის მეთოდი - ისტორიული ანალიზის მეთოდი გამოვიყენეთ რათა შეგვესწავლა ისტორიულ კონტექსტში, სხვადასხვა სოციალური გავლენის თეორიები, მათი გენეზისის, განვითარების ტენდენციები და ტრანსფორმირება თანამედროვე დროში; კრიტიკული დისკურსის ანალიზის მეთოდი - გამოვიყენეთ ქართველი და უცხოელი ავტორების წნაშრომების და სხვა მედია ტექსტის შესასწავლად (გასაანალიზებლასდ), რომელიც უკავშირდება საკვლევ თემას; შედარებითი ანალიზის მეთოდი გამოვიყენეთ განსხვავებული მედია საშუალების ხერხებსა და მეთოდების შესასწავლად
URI: https://openscience.ge/handle/1/2110
Appears in Collections:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Salome Dzidzishvili samagistro.pdfახალი მედია, როგორც სოციალური გავლენის თეორიების ველი767.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

626
checked on Apr 16, 2024

Download(s)

2,085
checked on Apr 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.