Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1592
Title: პროცედურულად გენერირებადი სამყარო
Authors: გორგოძე, გოგა 
Advisor: ხაჩიძე, მანანა 
ოდიშელიძე, ნანა 
Degree Name: Master of Information Technology
მაგისტრი ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში
Degree Discipline: ინფორმაციული ტექნოლოგიები. Information Technology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Exact and Natural Sciences 
ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: პროცეურულად გენერირების ძირითადი ალგორითმები
თამაში როგორც პროგრამული უზრუნველყოფა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Procedural content generation (PCG) is one of the most advance and useful tool in modern gaming development, which helps game developer to create the elements of gaming world environment.
Last researches shows the advantages of PCG algorithms in fields like machine learning , texture generation, genetic algorithm implementation etc… According to the 2D/3D games, specifications and nowadays technologies there are still many open problems waited their solutions. The aim of this thesis is to show the advantages of PCG using example of creating Procedural generation galaxy using unity engine as framework. Each time the galaxy has unique stars, and each of the star have their own unique star system full of planet. Also there would be shown some successful texture generation algorithm examples of already working Procedural generation games like No Man Sky MMO- Open world – RPG genre.

პროგრამული კონტენტის პროცედურულად გენერირება წარმოადგენს ერთ-ერთ ყველაზე მძლავრ მეთოდს თანამედროვე თამაშების შექმნისას, რომელიც ეხმარება თამაში დეველოპერს თამაშის სამყაროს სხვადა სხვა ელემენტების მოდელირებაში. ბოლო კვლევებმა აჩვენა პროცედურულად გენერირების ალგორითმების მოქნილობა ისეთი მიმართულებით როგორებიცაა, მანქანური სწავლება, მოდელების ტექსტურირება, გენეტიკური ალგორითმების იმპლემენტაცია და გამოყენება. 2D/3D განზომილებიანი თამაშების სპეციფიკიდან და დღევანდელი ტექნოლოგიების შეზღუდვებიდან გამომდინარე არსებობს უამრავი ღია პრობლემა. ამ ნაშრომის მიზანია აჩვენოს რამდენიმე მიდგომა, თუ როგორ შეიძლება შეიქმნას პროცედურულად გენერირებული სამყარო და შემდგომ მოხდეს მისი ელემენტების მომდევნო გამოყენება/მოდიფიცერება.
პროცედურულად გენერირება მოხდება ერთ-ერთი თამაშის ძრავის Unity Engine გამოყენების მაგალითზე. შესაქმნელი სამყარო გალაქტიკა, რომელსაც აქვს უნიკალური ვარკსვლავური სისტემები, უნიკალური პლანეტებით. ასევე განხილული იქნება უკვე არსებული თამაშების პროცედურულად გენერირების მეთოდები, როგორებიცაა ორ განზომილებიანი პლატფორმერის ლეველის გენერაცია გენეტიკური ალგორითმის გამოყენებით, და No Man Sky MMO-OpenWorld-RPG ჟანრის წარმომადგენლის პლანეტების ტექსტურების გენერირების ალგორითმი. ნაშრომის მიზანია ასევე აჩვენოს პროცედურულად გენერირების ეფექტურობა სისწრაფის კუთხით სამყაროს სიმულაციისას, რადგანაც სამყაროს ყოველი ელემენტის შექმნა მიმდინარეობს თამაშის დაწყებისთანავე პროცესორის მიერ, და ის არ საჭიროებს კომპიუტერის სხვა შედარებით ნელი რესურსების (მყარი მეხსიერება,ოპერატიული მეხსიერება...) გამოყენებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1592
Appears in Collections:ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis Gorgodze Goga.pdfპროცედურულად გენერირებადი სამყარო755.13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

120
checked on Apr 19, 2024

Download(s)

86
checked on Apr 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.