Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1535
Title: კომპანიათა დღის წესრიგის ფორმირების სპეციფიკა სოციალურ მედიაში
Authors: გელაშვილი, ანა 
Advisor: მაისაშვილი, ხათუნა 
Degree Name: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
Degree Discipline: მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: სოციალური მედია და საზოგადოება
ინტერნეტი
დღის წესრიგის თეორია
Issue Date: 2018
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Social media and the way people behave there, has been an issue to discuss during past several
years, but this subject lacks number of researches. Social media shares opportunities to spread
information more effectively,it lets people receive the information about vast number of issues, it
observes society’s attitude and reaction towards different subjects thus these are the main
reasons why modern companies have started to use social media for their businesses
permanently.
It is not easy to find a field without the impact of technological progress. Internet globalization
and, especially,a huge interest towards social media, have made companies to give social media a
special place in their field of work’s agenda setting process.
The aim of this paper is to research - what it is like agenda-building process in companies’ social
media activities, which mechanisms, framesdo they prefer to useto have authority in people’s
choice.
The paper contains thoracal researches about agenda setting, public relations, the agenda setting
of social media, the connection of social media and people.

სოციალური მედია და საზოგადოების ქცევა სოციალურ ქსელებში, ბოლო დროის
დაკვირვების საგანია, თუმცა აღნიშნული საკითხის შესახებ კვლევებს არც თუ ისე
დიდი რაოდენობით ვხვდებით. იმის გამო, რომ სოციალური მედია იძლევა
შესაძლებლობებს ინფორმაციის გავრცელება მოხდეს ისე, რომ იგი უფრო მეტად
სეგმენტირებულ, განსაზღვრულ აუდიტორიამდე მივიდეს, რომ სოციალური მედია
ინფორმაციის ჩარჩოში მოქცევის უფრო მნიშვნელოვან შესაძლებლობას იძლევა,
ადვილიასაზოგადოების განწყობის კონტროლი, კომპანიებს უბიძგა, სოციალური მედია
თავიანთი ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთ ძირითად წყაროდ აქციონ.
ძნელია იპოვო სფერო, რომელზეც გავლენა არ მოუხდენია ტექნოლოგიურ პროგრესს.
ინტერნეტის გლობალიზაციამ და სოციალური მედიის მიმართ განსაკუთრებულმა
ინტერესმა უბიძგა კომპანიებს ეფიქრათ საკუთარ დღის წესრიგში სოციოალური
მედიისთვის განსაკუთრებული როლის მინიჭებაზე.
კვლევის მიზანია დაადგინოს, როგორხდებაკომპანიებისმიერსაკუთარიდღისწესრიგის
განსაზღვრა,რა მექნიზმებს, ჩარჩოებს იყენებენ საზოგადოებრივი აზრზე გავლენის
მოსახდენად.
აღნიშნული კვლევა მოიცავს თეორიულ ჩარჩოს, რომელიც ეფუძნება
კვლევებსსაზოგადოებრივი ურთიერთობების, დღის წესრიგის, ფრეიმინგის,
სოციალური მედიის და საზოგადოებისადა სოციალური მედიის ურთიერთმიმართების
საკითხებს, ასევე სოციალური მედიის დღის წესრიგის ანალიზს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1535
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.-Gelashvili (3) maskomi.pdfკომპანიათა დღის წესრიგის ფორმირების სპეციფიკა სოციალურ მედიაში922.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

199
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

2,652
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.